Jag blev attackerad av en björn!

Jag hade jobbat klart och väntade på Ulf som va ute och körde, han kom och vi drog en ragg.
När vi va less och for hem klev ur bilen och gick upp mot huset, (höger sida av mej är det bara skog vänster är väggen av huset) så när vi gick upp så hörde jag hur det prasslade på höger sida, jag tänkte direkt björn! och när jag vände mej om såg jag en björn, eller det såg ut som det, stor luffsig svart gick mot oss! Jag skrek av ren panik, tänkte springa, när jag vände mej om för att springa ser jag en stor man stå där med armarna i kors och ler, jag stannar upp och vänder mej om och ser att de bara va en hund...... fyy vad pinsamt alltså!! Jag hälsade på den jätte farliga rottisen sen gick jag in skakis och en fnittrande ulf bakom mej...

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, tur att det bara var en hund :)

2009-10-04 @ 20:31:28
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0