Umeå i helgen.

Ska bli så skönt att få åka till umeå å hälsa på. Ska träffa Ulfs syster.. lite nervös är jag..

Ska kanske se om min "farbror" och hans sambo har kommit hem från bb, dom fick en pojke igår!! GRATTIS!!



Imorgon åker vi och imorgonkväll ska jag och Ulf göra en sak, men de tänker jag inte berätta nu.

Jag ve verkligen inte vad jag ska skriva, har inte hänt nått, eller jo jag har jobbat och få har jag inte haft tid med nått annat.


Idag, snart ska jag ut med Rambo (Magdas hund) ska bli kul att gå en sväng med han, ska se om Emily kan följa med på promenaden. 


Och det har kommit jätte mycke snö hät, Ida blev het tokig när hon kom ut och fick se en ut av hennes favorit leksak, snö bollar!! haha ojojoj vad glad hon blev. 
 




Min underbara Ida! Vad hade jag gjort utan dej?

Kommentarer
Postat av: Marie

Aquila vart också som tokig ;P

2009-10-08 @ 14:47:24
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0