Nytt försök

Nu är jag här igen, vart sugen på att skriva lite.

Nu har jag ju tid iallfall, eller ja jag jobbar inget just nu, vill men de finns ju inget, håller på att ta körkortet så de tar mesta tiden.



För dom som inte vet de redan så ska jag och Ulf ha barn! Vi är så glada och de pirrar i hela mej när jag tänker på det.

Underliga är att de känns så naturligt men när jag tittar på bilder på min mage så kan jag knappt fatta att de är jag.
Tänk att vi kommer att hålla i en liten bebis i sommar (om allt går som det ska) guuuud så spännande!!

Sara kommer hem i Mars å jag längtar såå otroligt mycke ska bli så roligt att få träffa henne! Hon stannar bara i 2 veckor men de är nått iallfall, hoppas att hon är hemma när knotten kommer, de skulle betyda så mycket!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0