Blåis..

Verkar som att de inte blir fjället i helgen, de är för dåligt väder.
Det känns skönt på ett sätt, jag är fortfarande förkyld å jag tror ju verkligen inte att de blir bättre om vi åker till fjäll...

Nyss varit ute på en promenad med Ida, inge roligt väder idag, de snöar.
Is på vägen och nylagt snö på det kan de bli värre? Jaa jag föll då å de hade jag väntat mej, tur att jag han ta emot mej med handen så jag landade aldrig på rumpan.
Heheh och när man har rammlat så så kollar man runt för att försäkra sej om att ingen såg.


Trött Ida







Om 6 dagar få jag träffa min underbara syster! wiiieeee!!!


Hur många ska äta våfflor idag? 

Det blir då inget för mej vi åt pannkaka igår och jag ska äta det till lunch också så våfflor blir det någon annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0