Förrgår

I förrgår när jag skulle koka ris så gjorde jag som alltid, hälde upp ris i kastrullen och hälde upp vatten.

Endel riskorn flyter upp, och jag såg ett svart bränt riskorn som jag tänkte ta bort, tills jag såg att det inte va ett riskorn.... de va en äcklig LEVANDE skalbagge!!!
FYYYYYYYYYY!!!

Ulf fick ta bort den och jag började tänka på vart den skalbaggen har kommit ifrån och jag ville inte äta riset.
Ulf sa att de inte va någon fara, riset ska ju endå kokas... 

Jaja jag leta noga efter fler kryp men hittade inga, så kokade riset och åt det till korvstroganoffen....  



Bläääää

Kommentarer
Postat av: Anna Adbo

BLÄ!!! baggar av alla dess slag inomhus är såå äckligt!!..



Åh, så jobbigt för dig :S Vad skönt att du mår bättre nu. Lättare att "hålla ut" nu då du börjar känna bebisen kan jag lova :) Saknar min babykula, det var så mysigt. Släng upp en bild på magen vettja, det är ju så fint att vara gravid!!



Allt är fint med oss, Lias går så det är full rulle här hemma ;) Han fyller 1 år snart.. shit, kan inte fatta att tiden gått så fort.. känns som jag nyss var i dina skor och kände sparkar och väntade och väntade.. Ja.. du har en härlig tid framför dig :)

2010-03-31 @ 19:27:12
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo
Postat av: Anna Adbo

Ja alltså så kände jag mig också, jag älskade min nya kropp, men vissa dagar ville jag inte ens visa mig.. kände mig så ful och ledsen. Tror det går i vågor, mest var det nog för att INGA kläder passade.. vad trodde man igentligen? ;)



Tyvärr har vi inte kvar någon av våra hundar.. Båda har hittat nya hem, vilket har varit väldigt tuffa beslut, men helt rätt beslut! Sjukt jobbigt vissa stunder men samtidigt känns det skönt att veta att dom får det dom förtjänar, det dom en gång fått och det jag inte längre kan ge dom! Vi är ständigt i farten och det känns inte rättvist att hela tiden lämna bort dom till hundvakt osv.. När jag har hund vill jag kunna ge dom 100% av min tid, träna både fysiskt och psykiskt med dom. Och tyvärr kunde/kan jag inte det idag. Så det blir ingen hundpromenad men en vanlig promenad skulle jag gärna kunna ta, mysa lite me din vovve! Men det är inte inplanerat något lycksele besök på ett bra tag.. men jag hör av mig innan :)

2010-04-01 @ 00:51:12
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo
Postat av: Anna Adbo

Ja precis! Gud vad skönt att dina vänner ställde upp. tråkigt att man ska behöva känna att man inte har tid för sin älskade hund längre... ush! När jag är pensionär ska jag banne mig ha en Golden kille igen!! Så är det bara!! :)



Nähä, sedär.. var bor ni? Ja, jag är nästan aldrig i Lycksele längre, så det är nog större risk att det blir av om det blir Umeå som destination :)

2010-04-01 @ 13:42:24
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0