tvillingar...

Idag va vi hos barnmorskan, hon tog blodtryck, kollade så allt va okey och skände på magen.

Hon tyckte att livmodern va lite för stor för att vara i v 17, eller att den satt högt upp.

Jag har ju känt förut och sagt till Ulf att min är inte där den ska vara enligt de dom visar på bilder, men jag har ju vetat om och läst att alla växer olika.


Iallfall så frågade vi vad det innebar?

De va antingen att vi har räknat fel på datum, (men jag är 99,9% säker på att jag har räknat rätt, om jag inte haft en mens när jag just blev gravid) eller så var det för att jag bär barnet högre upp de, och de sista hon sa, som fick Ulf att se livrädd och blek ut, de kunde ju vara tvillingar.

På torsdag ska vi till Lycksele på ultraljud! Guuud vad jag längtar tills dess!! Tänk att få se bebisen för första gången! weeeiiiiiii!!! Jag kommer att gråta!

Kommentarer
Postat av: Marie

Tänk om de är tvillingar? :)

Men gud va roligt ändå om de skulle vara de, då ha ni en var att pussas med ;P

2010-03-01 @ 17:16:39
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0