V.19

Nu känns sparkarna väldigt mycke, dom blir starkare och starkare.

Igår kväll tänkte jag att Ulf kanske skulle känna dom, han la handen på magen men han kände inget när bebisen slog volter i magen.

Senare på kvällen så låg jag och höll på magen som jag gör varje kväll när jag ligger i soffan eller i sängen och jag kände en dunder spark i magen och på handen!

Ulf la handen på magen men då blev det stilla och bara några några få små sparkar kände jag men klart att dom inte känns igenom än.


Kommentarer
Postat av: Elinor

Sökte egentligen Hillevis blogg men råkade hitta dej och din "bebis-eufori"... Det ÄR spännande; jag vet och TYPISKT att sparkarna slutar när man vill dela med sig av känslan... grattis och hoppas allt går bra - vad jag förstår är ni halvvägs nu, ungefär.

2010-03-16 @ 10:27:17
Postat av: Marie

sv: Jo tycker också det verkar vara noskvalster, men ska då till veterinären i morron så få dom kolla om de kanske är nå hon ha fått i sig, men det komme som så plötsligt, vi va ju ute å gick å hon gick bara som vanligt, sen så gjorde hon likadant i morse när vi steg upp

2010-03-18 @ 15:31:13
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Anna Adbo

Nejmen Linn! Grattis till pyret i magen :) Så roligt för dig. Lycka till med allt! Hur får du må? När är ni beräknade? Åh så mysigt.

2010-03-30 @ 22:28:20
URL: http://nogg.se/AnnaAdbo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0