Wii och nya rutiner!

Igår lånade jag Stefans wii och några spel, har lånat wii fit också!

Så fort jag blir frisk så ska jag börja träna på det, kan ju säga att det behövs, jag har gått upp lite för mycket.

Vet att jag man inte ska banta när man är gravid men jag ska inte banta bara träna...



Jag har verkligen varit lat när jag har varit hemma, sjukt lat!
Jag har ju hållit de städat å så satt Ulf inte behöver tänka på det, men jag har varje dag gjort allt i sista stund på dagen.

Mina dagar har sett ut såhär: Vakna med Ulf 05.30, stiga upp med han, gjort frukost till han, han far på jobbet strax innan 07.00 och jag sommnar om på soffan till vakna med the voice, sen vaknar jag ca 10-11 igen, ut med Ida och sen gör jag nästan ingengting, sitter vid datorn eller tv, går ut med någon vän om hon/han inte jobbar.
Sen börjar jag att fixa det jag behöver just i så jag hinner klart tills Ulf kommer hem, tex. om jag ska dammsuga och skura börja jag att plocka undan ca 15 så är jag klar med middagen precis när han kommer hem.

Men nu är det slut på det!
Jepp nu ska jag stiga upp äta frukost göra nytta på en gång, blir jag trött så får jag vila efter att jag har fixat det jag ska fixa! 

Hoppas bara att jag håller det nu!!
 





Kommentarer
Postat av: Tone

Lycka till. Är du som jag så kommer det typ hålla en vecka ;)

2010-03-22 @ 12:08:13
Postat av: Emily

Fel, fel, fel, fel, fel!

Det är ju nu du SKA vila dummer! Sen kommer du aldrig att få vila, se på mig, jag står ju för fan och sover nästan ;-)

Passa på att ligga i soffan och lata dig allt vad du orkar för om ett par månader kommer du bara att önska att du finge lägga dig och vila en stund.

Ta hand om dig tjockis. Puss puss

2010-03-22 @ 18:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0