Hej igen!

Nu va det länge sen jag skrev...


I lördags kom Emily och Emma hem till mej, vi eller dom spelade Mariokart, och lite bowling på Wii, Emma vann Mariokart och Emily vann bowlingen, hehe de blev rättvist;)


Jag matade mina 2 ormar Cornie (eller som Emily säger Horny) och Elliot, de tyckte dom verkligen va intressant, hehe Emily tyckte att dom kändes väldigt intressant att hålla i, hon tyckte att de påminde som att hålla i nått annat... Vet inte om jag vågar säga va hon sa, de får ni fråga henne om ;)  


   
 Bilderna är tagna med mobil, så de är inte den bästa kvaliten.





Efter det for vi på hotellet, det va egentligen inte meningen att jag skulle med men de blev så iallafall. Och det ångrar jag inte!! Himla kul de va ute alltså!


TACK för en bra kväll!!


Söndag va mindre kul dock ..


Vaknade 12:30, Det första jag sa till Micke va : Kan du hämta en Alvedon!

Hans svar va: Haha är du bakis?


Sen minns jag inte riktigt  vad som hände mer under dagen, jag tror att jag klev upp åt frunch, försökte fixa upp mej så gott det går när man är bakis sen va jag på stallet, och då va kl. ca 15:30.


Pysslade lite med Savoj, ja just de ja! Jag har ju stavat hans namn fel på förra inlägget. Förlåt Savoj förlåt Savojs ägare! ;)

Det är såå mysigt att vara i stallet å umgås med hästen!


Och idag då.. Idag har jag jobbat.
 
Hade tänkte ut en längre sväng med Ida, men jag är verkligen såå trött, tro att jag håller på att bli sjuk också, men jag hoppas inte!


Nae nu ska jag ut med Ida, sen ska jag nog se på när Micke spelar Wii, efter det ska jag sova! Kanske jag somnar i soffan, de brukar jag vara bra på. :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0