Idag har jag...

Idag har de varit en ganska lugn dag.
Jag ringde och väckte Marie och hon sa att hon skulle komma förbi när hon stigit upp och gjort sej klar.

Samtidigt som jag väntade på det hämtade jag och Micke dom sista sakerna till lägenheten, han släppte av mej hemma, sen for han och lämnade släpet.
Så när jag kommer in tänkte jag att jag skulle vika ihop mina kläder.. Hmm.. men vi har ingen lampa i sovrummet, jag hämtar bygglampan och pluggar in den i uttaget..... det blev helt svart i lägenheten....   Åå jag som är såå mörkrädd,

Jag går ut på balkongen och ringer till Micke som är påväg hem, sen ringer jag till Marie hon är också på väg.
Så där står jag och tycker att de är lite små kyligt, men en bit bort ser jag min räddning komma :D MARIE!!

Hehe jag skrämde henne lite med att kasta en snöboll :P

Vi kom inte på hur proppskåpet fungerar, de är ett proppskåp jag aldrig har sett.
Iallafall sen kom min andra räddning Micke!!! :D
 
Han kommer  in, trycker på en knapp och det blev ljust, Hehe va de så enkelt :P


Sen började jag och Marie vika kläder för nu har jag ju en byrå,  (som typ gick sönder men Micke lagade det också).

Vi skakade varje klädsplagg och de va inge mer glas i dom.

Jag är verkligen såå nyfiken på vart de kan komma ifrån.

Ne nu ska jag äta nått sen ska jag nog sova, ska öppna Förskolan imorgon.

Natti natt 


Kommentarer
Postat av: Emily

Jag måse komma o kolla på lägenheten någon dag.

Kan inte ni komma hit ikväll och se på Idol-finalen? Då kan du hjälpa mig att fodra hästarna innan dess också, för du tar väl hand om Savoj i helgen?



2008-12-12 @ 09:10:22
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Mariiiie

Ja de va de verkligen :P

Joodå, förutom att de va svinkallt där inne så, men skulle vilja smaka nån annan pizza, som man ville ha iaf :P haha



Haha, joo de ska bli roligt att se ;) NU ska man börja sticka själva socken iaf, men måste ringa åt morsan först och fråga lite :P hehe

2008-12-12 @ 10:51:01
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0