Hundträning!

Igår va jag förbi ett par som hade en finnspets och en stövare, jag är ju inte så förtjust i finnspetsar men jag hjälper gärna människor som vill ha hjälp med sina hundar, även om de är en finnspets. Magda va också med :) i alla fall så va de finnspetsen som va det största problemet, man fick inte ens flytta på han med foten för då högg han, även ägarna.


Men ni skulle ha sett vilken hund det blev alltså!

Ägarna som är ett äldre par tappade hakan;) dom tittade hur jag arbetede med hunden och  skulle göra allt för att hundarna kulle må bättre, för en hund som beter sej så mår inte bra! Och det är inte bara kärlek dom behöver!

Ikväll ska vi dit igen, då ska vi alla ut på en promenad, hundarna skäller på andra hundar och behöver hjälp med det, de tror jag kommer att försvinna på en gång, Jag och Magda va ut en sväng med finnspetssen igår, han fick ett utbrott med sen gick det bara fint! Jag längtar tills ikväll ;) 

Jag har inte tid att skriva allt eftersom jag ska ut med Magda och hjälpa henne med Rambo, eller mest bara assistera :)


Berättar mer senare!


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ahww tack :)

gör det ;D

2009-04-01 @ 18:17:38
URL: http://saabiina.blogg.se/smycken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0