Ida är en nakenhund!

Ja man skulle kunna tror det, för nu när jag dammsög så va de hur mycket hår som helst!

Jag måste börja gå med våran torr-mopp (eller va det heter) varje dag!
Dom säger ju att schäfer är hunden som fäller mest hår, ja jag tror verkligen på det! Min förra hund Boss han va långhårig men alltså jag tror att Ida fäller mer än Boss, de är helt sjukt, hon måste ju producera ett hårstrå i sekunden!!



Dom 2 snällaste hundarna i värden!  ;)




Min underbara Boss!!



Ne nu ska jag ringa till stakars Emily och kolla vad hon och Nikki ska hitta på idag!  


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Vet du en sak, du har väl fortfarande inte sett på dom sista bilderna o filmerna på boss? Jag har ju dom på min dator.... Kram

2009-02-23 @ 23:40:26
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0