Idag gick det bra att rida!

Idag va jag och red på Savoj, de gick bra! Mycke bättre än andra gången jag red på han! Så nu står han inne i svett-täcke men ska dit snart och släppa ut han igen :)


Igår tog jag ut Skarp och Ida på skidspåret, det gick ju hur bra som helst! Ida tyckte att de va hur kul som helst, ibland skulle Skarp stanna och kissa och ibland busade dom, men jag sa till  några gånger och då slutade dom :)


Sen tog jag Skarp hem till oss och borstade han, oj oj oj vad han fäller också!



Idag fick jag veta att Sandra och Johan fick en flicka! GRATTIS till dom!!


Nu ska jag städa sen ska jag duscha och efter det ska jag till stallet och släppa ut Savoj i snöstormen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0