Jag blev utmanad 2 gånger.

Gå in i mappen Mina bilder.
Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen.
Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den.
Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade.


Jag blev utmanad av Emelie.



Här då en bild på Elliot som inte alls va så gammal där, det va nog bland dom första gångerna jag höll i honom:)


Okey så nu Utmanar jag : Marie, Emily, Ewa, Linda, Maggda och Vanja. 




Regler:
1. Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
2. Länka sju personer i slutet av ditt inlägg som du vill ska anta utmaningen.
3. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade.


Jag blev utmanad av : Maggda


Sju sanningar om mig:



1. Jag är väldigt glömsk men tror endå att jag kommer ihåg allt.


2. Ibland tror jag att jag har berättat saker som jag inte alls har berättat, tex. Att jag berättar för någon att jag ska göra nått, men att jag inte alls har berättat det.


3. Jag kan verkligen inget om blogg, jag vet inte ens hur jag länkar till andra bloggar.


4. En fredag kväll ser jag hellre UFC än tex let´s dance.


5. När jag träffade Micke sa jag till mej själv att jag aldrig skulle kunna bli ihop med han, för han va absolut inte min typ. Men oj oj vad jag hade fel och det är jag verkligen såå glad för!


6. Om inte Micke skulle hindra mej skulle jag nog ha 5 hundar nu.


7. Jag är verkligen värdelös på att skriva på engelska.




Jag utmanar: Emmelie, Marie, Emelie, Linda, Vanja, Emma och Linnea













 


Kommentarer
Postat av: linnea

Skoj ska fundera ut nåt å göra den sen =)

2009-02-07 @ 13:09:27
URL: http://linneah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0