Lite dåligt mår jag idag...

Igår bastade jag med Maggda, de va trevligt, sen kom Emily och vi for sedan till Vanja där va de några människor.

Sen blev det krogen och där va de mycke folk, dom hade invigning. Jag fick i mej lite för mycke men annars va de kul! Jätte bra stämning också!


Ja just de! Jag och Maggda va ute med Rambo och Ida igår på dagen och vi tränade Rambo lite, vi gick till en som har en hund i bur, en hanhund eftersom att Rambo har lite svår med hanhundar, men vi ställde oss utanför buren och tränade han, jag började för Maggda ville det, så varje gång Rambo spände upp sej sa jag till han, tog kanske 5 min eller mindre så slutade han, sen tog Maggda över och gjorde lika hon va jätte duktig, Rambo va alltså en halv meter från hunden och han la sej självmant och brydde sej inte alls om honom! HEJA MAGGDA!!


Och imorgon ska jag hjälpa en tant med att klippa klorna på hennes hund! Sen ville hon ha hjälp med att få han att sluta skälla! Det ska bli så roligt att träna dom!


Nu ska jag ut med Ida en sväng sen ska jag se Beck!



Vad ska ni göra ikväll?                                 


Kommentarer
Postat av: maglate

Tackar så mycket hjälpen för träningen ! :]





Gårkvällen blev Beck för mig med sedan var det bara till att sova

2009-02-23 @ 11:26:06
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0