Man hinner tänka mycke

Idag när jag kom hem från jobbet åt jag middag sen blev det en tur med hundarna! Skarp och Ida fick dra mej på skidor de gick bättre än förra gången, förutom att spännet lossnade så hundarna sprang en bit, jag såg framför mej hur dom hade fastnat i ett träd långt in i skogen och hur jag skulle hitta dom döda där sen, men de hände som tur va inte! För när jag ropade på Ida så stannade hon med all kraft och vände sej om., hon drog med Skarp mot mej, han är en stor jämthund, Ida väger ca 32 och han är större!

Nu ska jag och hundarna till Vanja en stund  :)  


Kommentarer
Postat av: Emily

Jobbar du idag?

2009-02-13 @ 08:20:04
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0