Nu är jag tillbaka igen ;)

Igår jobbade jag från 7-16 sen va jag hemma igen å på nästa jobb! Det är verkligen härligt att jobba!   :)



Idag va det däremot ett dödspass ;) hehe 7-22 och jag ska upp 6 imorgon igen, jag är alltså svintrött för att jag inte är van, eller kommit in i någon rytm.



Stakars Ida idag då, då jag jobbade så långt pass och Micke inte har full tid med henne, hon kommer ju ut men inte på långa turer, men då har Ida såå himla tur att Emily finns! Hon gick ut med Ida på en lång promenad, och när jag kom hem på middagen va hon verkligen en helt annan hund, än vad hon va på lunchen!


Ida säger TACK Emily!



Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon!


Natti natt


Kommentarer
Postat av: Emily

Det var bar roligt, du ska ha sett hur hon fick kämpa när jag kastade snöklumpar ut i djupsnön. Hon var helt slut när vi kom hem, och då hade hon fullt upp med att passa Nikki.

2009-02-11 @ 08:58:35
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0