Paketet jag fick!

Nu va de ett tag sen jag bloggade, men jag ska skriva lite om vad som har hänt :)


Paketet som jag skulle få av Micke va ett paket som jag länge har velat ha!





Alltså ett bord som jag kan lägga Ida på när jag ska pyssla med henne, hon tyckte att det va lite läskigt först, men sen när jag började borsta så tycke hon om det, för att hon skulle få extra mysigt så masserade jag henne ett tag, det älskar hon!


Och Micke har byggt det! :D Han är bäst!!


Igår kväll gjorde Micke en mall så vi kan skruva fast handtag på våra lådor, det fanns inte när vi flyttade in så nu idag någon gång ska dom sättas upp! Jag längtar!


Ne nu ska jag göra mej klar sen ska jag till stallet.  



Vad ska ni göra idag? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0