promenad med Emily

Idag va jag ute med promenad med Emily, de va en jobbig sådan, eller egentligen inte, men det börjar bli varmare så jag ska nog börja ha en svalare jacka, jag blir så svettig annars å de är lite jobbigt!


Pratade med Hiwi (min bästa kompis :D) jag kommer att få träffa henne på måndag tror jag! Jag längtar sååå!! Vi har inte träffats på jätte länge.


Först kommer hon hit, sen åker jag till henne och när jag är i Skellefteå där hon bor så ska jag passa på att hälsa på moster Linda, kusinerna och kanske broder, sen efter det hade jag tänk åka till Norsjö, det är en då på vägen hem, där ska jag hälsa på Marie och Mormor :D

Ida ska nog få bo hos pappa och Allis i Lycksele, åker förbi där med :) 

Jajust Linda är ju frisör så på torsdag ska jag klippa mej! Jag längtar!! Hehe det är bara moster som få klippa mej, det är så skönt att kunna sätta sej och säga gör vad du vill.

Fast nu vet jag hur jag ska ha min frisyr!


Kommentarer
Postat av: Mariiiie

What?!?! Ska du åt detta håll?? Hör av dig då så ja vet att ja är hemma då du kommer :D

2009-02-27 @ 21:47:19
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0