Super fint väder idag!

Idag när jag och Ida gick till stallet va det super fint väder!



Men hon tyckte nog att de va kallt ute då hon gick och försökte dra upp båda bak tassarna för att de va kallt och hon inte va uppvärmd, men de gick bra när hon upp blodcirkulationen.


Sen ikväll va vi ute en sväng till, jag gick med Maggda, en lång promenad! så idag har jag gått samanlagt ca 1,2 mil :) Det känns verkligen bra!



Och nu ikväll när jag kom tillbaka så matade jag Cornie :D


Här "dödar" Cornie en död mus ;) 



Sen glufsar hon i sej den:)


Kommentarer
Postat av: Emily

Vilken megaråtta hon fick denhär gången då. Förresten såg jag på Discovery igår (fan vilken nörd jag är) att man kunde trycka på ormen så spydde den upp det den hade ätit. Vi lär ju ska prova på Horny nästa gång det är ferre! Haha!



Vad ville du igår när du ringde? Jag har inga penki på mob så jag kunde inte ringa upp.

2009-02-03 @ 08:34:11
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0