Tog hand om Rambo idag!

Det gick jätte bra hela dagen! ..... ööö.. förutom när jag skulle lämna tillbaka han.


Jag gick till Maggda, hon va hemma men sov en stund efter Lycksele resan, så jag sa att jag skulle komma med han och hon mötte upp mej, när vi går dit går det en finnspets framför oss, (bra träning för Rambo) men ska in i samma trapphus, så vi står några meter bort från finnspetsen. (som står och tok skäller)

Ägaren är en tant alltså gammal, hon tappar hunden och jag ser hur den springer mot Rambo, allt hände super fort, När jag ser hunden komma springandes mot jag och Rambo hinner jag tänkta : ånej... nu lär ju finnspetsen bli köttfärssås!!


Så den lilla hunden hoppar på den stora, så jag säger till Maggda ta den lilla, eftersom jag håller i Rambo som säkert också tänkte att han skulle göra köttfärssås av den lilla finnspetsen,

Maggda får i alla fall tag på den lilla hunden och blir biten några gånger men hon gnäller inte ;)


Jag tror dom klarade sej bra båda två, Rambo verkade i alla fall inte ens få en skråma.


Kommentarer
Postat av: maglate

JO det blir han nog =) Eller han kommer bli det, bara träning så blir allt bra :]

2009-02-26 @ 12:12:35
URL: http://maglate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0