Utgång ikväll!

Panik dag! Jag kom på att jag måste köpa ett para skor!

Först tänkte jag gå till Emily för att kolla om hon hade några roliga kläder men när jag ringde till henne och hon berättade att hon skulle ha på dej klänning  så kom jag på att jag har ju en, men då måste jag ha skor till!!


Så de blev att ta med svärmor och kolla skor,  jag hittade ett par jätte snygga!

Men jag visste inte om dom skulle passa till klänningen så jag fick ta hem dom och prova.


Raka vägen hem, ta på sej klänningen och sen till Emily, Hon tyckte att de va super snyggt!


Tack Emily för hjälpen!


Så sen gick jag och betalade skorna! :D


Dom har en liten spets, jag brukar inte tycke det är så fint men de va det på dom här!









Kommentarer
Postat av: emelie

hehe jag fick en chock när jag såg att du köpt HÖGKLACKADE skor! haha är det dom första i din ägo eller? :D Jättefina var dom iaf! :) Hur gick det att gå i dom?

2009-02-08 @ 19:40:03
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0