Virrpannan JAG!!

Dagen började med att jag trodde att de va idag som det va dressyr träning på stallet, de komiska va att jag skulle skicka ett sms till svärmor där det stod: jag far till stallet nu och kollar när dom rider, vore kul om du kom också :)

Men grejen va det att jag råkade skicka det smset till Emily, så jag fick tillbaka : Idag? vad är det för ridning idag?

Hehe tur va de för annars hade jag farit till stallet och undra när träningen skulle börja å då hade det nog blivit lite pinsamt.


Men jag for till Emily i där kring 9, sen mitt i dagen gick vi ut på en promenad.


Alltså promenad i Vilhelmina med barnvang det är verkligen en bra träning för det är nästan aldrig nått plant ställe i Vilhelmina, det är antingen upp eller ner, och upp med barnvagn är ganska jobbigt när man inte är van ;)


Just nu försöker jag ringa till Maggda, men jag får inte tag på henne, hade ju tänkt att vi skulle träna lite idag, ska väll ringa till Annelie sen och kolla om hon vill träna nått speciellt med hennes hund.


Kommentarer
Postat av: Emily

Imorgon däremot, virrpannan Lindhe, får du titta klockan 9.30!

Fast du skulle väl följa med mig ner vid 7.30 och släppa ut din buffel ;-)

2009-02-28 @ 14:18:00
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Emily

Ja jag vet, det är så jäkla skönt ibland att få vara själv. Fast jag brukar ofta lessna efter ett tag. Men en kväll kan det vara gött. Ska Micke vara borta hela natten?



Jag hämtar väl upp dig vid 7.20 imorgon om du vill.

2009-02-28 @ 14:40:13
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Mariiiie

Va roligt =) Jo ja är nog hemma, ska bara jobba en delad dag på lördag (alltså 7-12, 16-21) Men annars é ja hemma va ja vet =)

2009-02-28 @ 17:09:12
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0