Baka kaka

Idag steg jag upp där vid nio och åt frukost, sen ringde jag till min bästa vän Hiwi! :D

Hon fyller år idag! GRATTIS!!

När jag och Ida gick till stallet så pratade jag med henne samtidigt, sen när vi nästan va framme stannade Emily och plockade upp mej.


Alltså vad jag har saknat stallet så himla mycke! Underbart att bara få vara där!


Sen kom jag hem, plocka några saker och for igen till svärmor, där hjälpe hon mej att baka en tårtbotten! Ikväll ska jag göra innehållet och imorgon kväll ska jag göra grädden, och godisarna jag ska ha på ;)


Fåse om det blir någon tolkning efter hundar idag  ;)


Just nu ska jag i alla fall sitta ner en stund och bara titta på tv :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0