Bio ikväll

Jepp ikväll ska jag se Twilight, alla säger att den är så bra och att han huvudpersonen (gissar jag) är sååå himla snygg! Vi får väll se om han är det.


Annars idag har jag bara tagit de lugnt, halsen är inte riktigt bra än.


Jag har mätat och gjort en ritning på mitt nya terrarium som jag eller kanske Micke ska bygga, de kommer att bli större och bättre :)


Sen va jag, Ida och Amanda ute en sväng, hehe igår när jag skulle ropa på Amanda så stannade det är tjej och tittade på mej.. hmm.. undra om hon hette Amanda?

De va en annan gång som jag va och hälsade på hos en och de kom en tjej dit, när hon skulle gå ut så va Ida på väg att följa med så jag sa med sträng röst: Ida stannar! Haha och tjejen hette ju också Ida så hon frös till.





Jag försökte ta en bild på dom men det va nått annat som va roligare ;)



Sen när jag sa: Boll! Då blev de mycke populär ;)





Vad ska ni göra idag?

Vad tycker ni om Twilight?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0