BRRRRRR

Sviiin kallt idag alltså!


Imorse när jag åkte med Emily till stallet va det ca -33.


Alla hästar gick in ca 10. Savoj också såklart ;)


Så sen tog jag några kort igen när dom hoppade, idag hoppade dom bana och just när jag skulle filma Emily så tog batteriet slut på kameran.

Men jag fick några bilder i alla fall.


Sen borstade jag av Savoj lite:) på torsdag ska jag rida han igen! Jag längtar så!


När vi skulle hem från stallet kunde Emily inte skjutsa hem mej, för när hon hämtade mej så började en lampa lysa i bilen (en sån som varnar för nått) och när hon skulle köra hem så skulle hon köra direkt hem, och de är en jätte omväg att köra till mej från stallet och sen hem till Emily. Som tur va så va jag inte den enda som behövde skjuts hem, Emma åkte med Emily med, så jag fick åka med Emma och hennes pappa :) det va snällt!


Ne nu ska jag gå och diska... ser verkligen inte framemot det... jag är super duper mega trött....


Kommentarer
Postat av: emelie

Hej hej =) Hade varit kul om du kunde lägga upp några bilder du fotar också =) Kram

2009-01-05 @ 22:26:08
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0