GRATTIS TILL MEJ ;)

Idag är jag 22 år! GRATTIS till mej ;) Jag har fått en bok som tyder drömmar , fot bad alltså super fin, den masserar, värmer och bubblar! Och det är en bild som visar vart man ska massera för olika andra organ, hehe jag är dålig på att förklara, men om man masserar på ett visst ställe kan de va tex bra för ögat, eller ett annat som är bra för hjärtat, magen osv osv, det är ganska häftigt! Sen så ska jag få ett till paket av Micke men som är hos hans mamma :) Jag längtar vi ska dit nu snart :D


Av Mickes mamma, hennes gubbe  och bröder  fick jag en Magic Blender  :) En sån hade jag önskat mej!


Igår kom Marie och av henne fick jag en stekpanna som jag ville ha och nagellack!


Annars igår gjorde jag och Marie klar tårtan sen drack vi varm choklad med grädde, riven choklad och ett gelehallon på;) de blev gott!!














Nu ska jag få mitt tredje paket av Micke :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0