Haha jag fick han!!

Igår fick jag veta vem de va som hade kört runt och hade en bil som small avgasröret, jag fick tag i hans nr och ringde:



Jag: Hej, är det du som åker runt och det smäller från din bil?


Han: Öö nee..


Jag: Nehe men varför säger folk att det är du då?


Han: Jag vet väll inte.


Jag: vad har du för färg på bilen?


Han: Det har du inget att göra med.


Jag: Det är ju konstigt att folk säger att det är du? Men i alla fall om det är du så sluta med det nu! För min hund blir jätte rädd när det smäller, andra hundar också, sen finns det människor som också blir rädda.

Jag har pratat med en polis och hör jag nått igen så anmäler jag det fattat!


Han: Ööö... okey


Sen sa jag hej då men inte han :P


Idag hörde jag inte en enda smäll ;)



Annars igår så va vi hos Emely, Jocke och Nikki ett tag, Ganska länge, vi ska dit ikväll igen och spela monopol :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah, fyfan va du äe cool ju, hahah! :D

2009-01-22 @ 10:12:42
Postat av: allis

hahaha, he va bra gjort! ;D

2009-01-22 @ 10:15:08
Postat av: Anonym

oj,två ggr :P

2009-01-22 @ 10:15:41
Postat av: Arandur

Hoppas du får en bra dag :)

Kolla gärna in på min fotoblogg, pågår just nu en tävling.

Följ gärna min blogg med bloglovin och tipsa gärna andra också.

2009-01-22 @ 10:19:36
URL: http://arandur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0