Hårboll!!

Jag är förvånad att Ida ens har nå päls kvar!


Jag och Ida gick till Granngården idag för att jag tänkte kolla om dom har någon gummiskrapa,

Det hade dom inte men jag hittade en sån här istället.








Den va super bra! Alltså man kan både ta bort päls och när man duschar eller bada henne så kan man skrapa bort vatten på henne med! Jag brukade använda en sån på hästarna när man har duschat dom, men då använder man bara den släta sidan för att skrapa bort vatten.


Så jag fick bort hur mycke päls som helst! Jag fattar inte att hon har kvar någon päls.
Sen tänkte jag på det att hon fäller ju inte i rätt tid, jag undrar om de är vädret som gör det eftersom ena dagen är det +1 och nästa -30 ... ? Vad tror ni?



Kommentarer
Postat av: Emily

Sheeeesus, du fick ju bort halva hunden! Stackars Ida, är det ens något kvar av henne?



Förresten trodde Emma att vi hade slaktat Stor-Birk när hon såg hårhögen på golvet, haha!

2009-01-23 @ 20:26:47
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: amanda

ha en bra dag :)

2009-01-27 @ 09:21:21
URL: http://sanbao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0