Hoppas att latmasken kryper ut snart!!

Alltså Idag har jag typ inte gjort nått, eller förutom att jag har jobbat (förskoleklass), men jag slutade kl 13:30 så jag tycker att jag borde ha gjort mer, men grejen är det att jag är såå himla trött idag när jag kom hem, har varit ute en sväng med Ida men inge länge, jag som hade tänkt att vi skulle träna ikväll!! Inte för att kvällen är slut än men jag orkar inte nu i alla fall, och Ida är inte hemma heller, Micke tog med henne när han skulle hämta mina täckbyxor som jag hade glömt hos en.


Hmm.. och jag fick inte följa med och hämta dom, ne.... för Micke ville inte att jag skulle det och de är inte likt han!


Hehe men jag tror att det har och göra med en present kanske?

Jaa för någon fyller ju år om 11 dagar ;)


Ska vila lite till, sen ska jag försöka att ta ut min stackars hund när dom kommer hem så hon får aktiveras lite!


Kommentarer
Postat av: Emily

Ska vi umgås någon dag och ta en promenad?



Du har väl inte missat att jag har bytt blogg? Glöm inte att prenumerera!

2009-01-20 @ 19:38:13
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0