Inte så inne i tvn

Eftersom vi spelade monopol så va jag inte så inne i att titta på körslaget.

Hehe och Emily vann hon va lagomt glad för det ;)


Jocke kom 2a jag 3a och Micke sist, tar nog inte så lång tid tills vi spelar det igen!



Annars så har Ida börja fått knölar i ansiktet som hon inte haft sen vi  bodde i Nässjö, det är ca 6 månader sen eller mer?

Jag va till veterinären då, alltså i Nässjö, och dom visste inte alls va de va för något, dom hade aldrig sett det förut.


Jag trodde att hon fick dom när hon va underativerad men idag har hon verkligen inte varit de.

Jag får väll kolla med veterinär här i Vilhelmina och se om dom kanske vet vad det är.


Imorgon funderar jag på om jag ska till stallet och mocka och bara vara där, mysa med Savoj, de va ett tag sen och nu måste jag dit snart!


Ne nu blir det sängen och läsa Hästarnas dal, hehe eller som Emily säger Stenålders porr ;)

det ligger nått i det!



Natti natt   


Kommentarer
Postat av: Emily

Dröm snuskiga drömmar om Jondalar.

2009-01-18 @ 00:01:59
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Linda Sandberg

Den boken ha ja läst =) Har snart läst klart femte boken i den serien =) Dom är ju jätte bra =)

2009-01-18 @ 20:47:33
URL: http://sandberg.bloggagratis.se/
Postat av: linda

Jo de är fem böcker.. de ska väl komma en till men de är ingen som vet när den ut.. joo de är väl som vanligt här.. händer inte så mycke som vanligt.. själv då?

2009-01-19 @ 14:53:36
URL: http://sandberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0