Lite info om vad som hänt

Efter att ätit middag hos svärmor igår och kommit hem så for vi ut och körde en stund, sen svängde vi förbi hos Emily och Jocke, där va Idamarie också :) Nikki hade lärt sej att springa men en sån gå vagn. Hon sprang verkligen runt!




Idag va jag fotograf och försökte ta några bilder på när alla hoppade, de gick ganska bra de, fast de är svårt att få en bra bild när nått rör sej och de inte är en riktig kamera  + att de va massa damm som flög runt, men jag gjorde mitt bästa.

Imorgon blir de samma sak igen :)


Nu ska jag fortsätta att se på körslaget!


Kommentarer
Postat av: Emily

Imorgon tror ja att vi börjar hoppa prick 10, så vi rider nog fram lite tidigare.

2009-01-03 @ 22:12:32
URL: http://duagava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0