Snart frisk?

Idag vaknade jag och hade bara lite ont i halsen, och de va just de jag hade hoppas på :)


I alla fall så steg jag upp och slängde in en tvätt, plocka ur diskmaskinen å sånt som man gör varje dag typ, då ringde tele, hon som jag håller på att hjälpa med hunden sa att hon behövde hjälp med nått foder till hunden, sen så ville hon att jag skulle hjälpa henne med att rengöra öronen, men för att jag va sjuk så ville hon inte att jag skulle komma, hon ville inte bli smittad så jag ska dyka upp när jag är helt frisk!

Det ska bli kul!



Annars idag så va jag förbi och hämtade Amanda hon och Ida lekte på vägen hem, så nu ligger dom helt utslagna på golvet :D




Ida och Amanda i snön!



Kommentarer
Postat av: Emily

Fin vovvarna. Hoppas du är helt frisk snart så vi törs träffas. Idag blir det shopping med mor och sen stall.

2009-01-26 @ 12:05:09
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0