Suck!!

Idag tänkte jag gå ut en lång promenad med Ida för att hon inte har varit ute på någon lång promenad på ett tag, så då tänkte jag att jag skulle gå förbi och hämta Skarp (hunden som ska lära Ida att dra). När jag va på väg dit hörde jag och Ida 3 "Skott" tänkte att det va någon slags smällare, hon reagerade inte alls så starkt eftersom de va en bit bort, i alla fall så jag gick förbi och hämtade Skarp men jag hann knappt gå tio meter innan skotten hördes högt. Ida fick panik och började dra som en galning, fick inte alls kontakt med henne, så jag brydde mej inte om henne och bara gick, lite svårt när hon drar så himla mycket, Skarp blev också lite rädd men inte alls lika mycket men jag är säker på att de stärkte Idas rädsla.


Så jag gick tillbaka med Skarp och tog skydd hos hans ägare.


Micke fick komma och hämta mej och Ida, då berättade han att de va en bil som small!


Alltså någon som tycker att de är skit häftigt att ha en bil som smäller! MOGET?? NEEEEJJJJ!!


Jag blir så irriterad på såna människor som inte tänker på djur som är rädda eller t.ex. andra människor som är rädda, för dom finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0