Trallala

Alltså de händer verkligen inge intressant när jag bara är hemma och glor på tv eller datorn..


Min rygg blev bättre när jag började äta Ibumetin , sen så mådde jag toppen och började röra mej i lägenheten, alltså mer än att gå från soffan till datastolen, typ böja mej sitta och mysa med Ida å så, De skulle jag ju inte gjort, nu känner jag av att de börja göra ont igen, fast jag har tagit Ibumetin.


Ne nu ska jag sluta klaga över min rygg! Jag ska inte säga nått mer om de förrän jag är bra igen!



Jag har sysselsatt mej med att spela ett oerhört svårt spel (hehe eller inte).


Det heter : Bubbel Shooter, testa de vet jag!

Det finns på hamsterpaj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0