Vad händer idag?

Hmm.. Ja ikväll ska jag titta på tv, sen ska jag ut med Ida och träna henne (det måste jag verkligen göra nu!!)


Annars idag har jag jobbat.. hehe jaa det är de enda, eller jag har ätit middag också, sen fick jag sms av Vanja frågade om jag ville vara hundvakt åt hennes hund (Amanda), Amanda och Ida kommer såå himla bra överens! Nog för att Ida går ihop med alla hundar, men Amanda och hon leker så dom flåsar, dom är verkligen bästa vänner!


Och det är klart att jag vill vara hundvakt åt henne, jag erbjöd mej att vara det när jag va hos dom sist :) Jag måste hälsa på där igen snart!


Imorgon ska vi äta middag hos svärmor, sen åker vi till Lycksele för att hälsa på och fira en släkting, ska bli kul att träffa alla igen!




Vad ska ni göra ikväll?


Kommentarer
Postat av: emelie

Vad är Amanada för ras då? :)



Kommer du till lycksele imorgon :) Jag som har fullt upp med jobb hela helgen :( Mina sista pass, sen slutar jag där... Hur länge stannar ni? Söndag?

2009-01-22 @ 18:43:17
URL: http://emelieonikita.wordpress.com
Postat av: emelie

sv: Okej =) Var nästa fredag jag skulle klippa mig =) Har ju bestämt mig vilken klippning... men inte färg... Hjälp?!

2009-01-22 @ 19:27:52
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0