Hemsk, hemsk!! dröm inatt!!

Fy vilken hemsk dröm jag hade inatt, jag hade till och med satte mej upp i sängen och sagt  förlåt....  Tur Micke är van, stakare ibland så slår jag han också :( men jag lovar, det är inte meningen! ;)



Åter till drömmen, jag drömde att jag skulle äta upp mina ormar! Jag började ta fram stekpannan, lite margarin i den och när margarinet fräste la jag min stakars ormar i den...levande... men dom dog inte, så jag högg av huvudet och efter typ 5e försöket så lyckades jag.... Men dom levde fortfarande, till sist så hackade jag dom i små bitar, sen minns jag inge mer... fyy fyy fyy... ibland så önskar jag att jag inte minns mina drömmar, men jag minns dom varje natt.


Bra att minas bara drömmar, men jag vill inte minnas såna här hemska drömmar...


Kollade i min drömbok drömmar A-Ö lexikon skriven Maria Ulaner.


Där stod det: Att se eller deltaga i dödandet av människa eller ett djur i en dröm är ofta en övertydlig bild av behovet av en ny livssituation.

Drömmen föreslår ett rejält avbrott antingen från ett arbete som på olika sätt inte ger tillräcklig valuta eller från en relation som inte längre befinner sej i ett energi flöde.

Det kan också handla om att man försöker döda starka känslor för något eller någon som man uppfattar inte ger gensvar.

Som ung (och för all del även äldre) kan man drömma om att ha ihjäl sina föräldrar, detta kan ju verka minns sagt skrämmande, men det handlar helt enkelt om att vilja kapa band för att skapa sej ett eget liv.



Okey.. undra om de är för att jag verkligen vill ha ett  fast jobb en säker inkomst.. eller döda starka känslor.. hmm.. då tänker jag på  det som gjorde mej upprörd igår.. allt annat i mitt liv vill jag verkligen inte ändra på;)   


Kommentarer
Postat av: Emily

Det betyder nog att du så gärna vill ha barn med Micke!

2009-03-31 @ 20:47:43
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hej! Kolla gärna in min blogg där jag säljer smycken, så fort jag får tid över att göra nya villsäga - min son tar väldigt mycket tid också. (läsa om oss gör du på http://saabiina.blogg.se )

Ha en bra dag och jag hoppas du kikar in på mina bloggar!

Kram! :)

2009-04-01 @ 00:13:42
URL: http://saabiina.blogg.se/smycken
Postat av: Anna

Taack! ska kolla där :) jag lär nog få stå i minst 10timmar med vår kille ;p fy vad han lossar hår nu!!

2009-04-01 @ 18:53:33
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0