Borde collie

Igår va det jobb hela dagen! Och nu är det helg, jag har borde collien här hos mej nu, ska bli kul att träna den!

Ägaren tyckte att det hade blivit mycket bättre sen sist och jag märker den lilla promenaden jag har gått på morgon att de är mycke bättre, vi mötte ingen bil men vi såg några, hunden reagerade inte på nått!


Nu ska jag ha lite "hjärngympa" med hunden, tror att jag ska klickerträna, efter det så ska vi ut till trafiken sen när den börja komma igång, vad roligt de ska bli!


Är också andra småsaker jag ska försöka att träna bort på hunden, sen ska jag prata lite med ägaren och försöka att träffa henne igen, så hon får gå ut med hunden.

Jag blir så glad när jag träffa ägare som vill ha hjälp. Inte bara av mej utan andra med, alltså att dom bryr sej om hunden.


Jag klarar verkligen inte av människor som skaffa hund och sen inte klarar av den och ta bort den, dom som inte ens tar emot hjälp när de erbjuds eller kollar upp om de finns hjälp, Dom avlivar hundarna och de är verkligen fel att göra så! Då ska man inte ha nån hund!!


Kommentarer
Postat av: Emily

Såg att du hade ringt, men jag red då. Ring när du ser detta.

2009-05-09 @ 12:05:39
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej maila mig är du snäll. Viktigt!





[email protected]

2009-05-09 @ 18:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0