OJ oj oj oj oj

Nu va de länge sen jag skrev! De har varit fullt upp hela tiden, och på när jag väl sätter mej ner och ska gå in på internet ne då funkar det inte, men nu är jag här!

 

Jag har ju en rottweiler hos mej nu, Diva heter hon, hennes förra ägare blev allergisk mot henne, hon är lite över 1 år, är hur underbar som helst. Hennes största problem är att hon har inte träffat så många hundar och vet inte riktigt hur hon ska bete sej, inte ett dugg agresiv, Men lite osäker just för att hon inte vet hur hon ska göra. De kommer att bli en toppen hund, men de allra bästa läraren för henne är Ida! Förut så vandrade hon väldigt mycket i lägenheten, nu ligger hon mer, gör som Ida.

Jag ska inte behålla henne utan har henne tills vi hittar en ny ägare, så om ni vet någon som är sugen på en underbar Rottweiler så hör av er på Hotmail: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Emily

Tack vännen för att du bryr dig och för att du ringde. Orkade bara inte prata just nu. Men i helgen vill jag gärna gå promenad och då kan vi gå till graven. Jag har planterat blommor och gjort fint.

2009-05-21 @ 19:31:38
URL: http://emilystighall.blogspot.com
Postat av: Hillevi

Ja, det va längesen du skrev! Ska du till Lycksele nått den närmsta tiden?!

2009-05-22 @ 10:21:59
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0