sol hela dagen!

ÅÅ såå härligt! Det har varit sol hela dagen och jätte varmt! Idag smörjde jag in mej så jag har inte bränt mej, annars brukar jag se ut som en räka och ha jätte ont. Idag har jag blivit brun!

 

Igår gick jag och Emily ut, men vi skulle ha gått ut idag för alla verkar gå ut idag, åå jag är sugen men en då inte, beslutsångest…. Roligt att gå ut ikväll men skönt att slippa vara bakis imorgon.

 

Jag tror också att musen har fått ungar så nu ska jag snart ta reda på det, såfort Emily kommer, hon ville också se, sen ska vi ut på en promenad. Härligt!!


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Kul att bli brun :) (jag vill oxå bli de!)

2009-05-30 @ 22:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0