Sol idag med = mjukglass!

Idag kommer det att bli en toppen dag! Det är redan 21.6 i skuggan! Gud så härligt! En ute dag hela dagen.

 

Igår vart jag så sugen på att gå ut, men idag är jag verkligen glad att jag inte gick ut, tänk på alla som är bakis, fast jag brukar inte bli så bakis, men jag hade nog blivit trött, för i fredags så jobbade jag 7-22 sen ville Emily att jag skulle följa med henne ut, hon skrev ett sms som de såg ut att hon stod på sina bara knän och bönade och bad om att vi skulle ut, så jag sa att jag skulle med, men först en promenad med Sara. Sen gick vi ut, va inte så jätte skoj men roligt att gå ut med Emily!

Jag låg inte i sängen förrän halv 3, fy att jag inte va död! 

Lördags vaknade jag 7 på morgon, neeej tänkte jag! Jag måste somna om igen, gjorde det och steg upp där vi 12, hehe värdens sovmorgon.

Idag känns det som att nästan alla är bakis, haha rätt åt dom!


Kommentarer
Postat av: Emily

Tur att vi inte gick ut, jag klarade av att få en fet ångestattack nu på morgonen utan bakfylla.

Nu ska jag åka upp till mormor men jag ringer dig när jag kommer hem. Då blir det stallet istället.

2009-05-31 @ 10:56:16
URL: http://emilystighall.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0