3 dagars huvudvärk

Fy vad jobbigt det är å jag har ingen aning varför, iallfall så försvann den och komm tillbaka igår, steg upp i morse och känner den nu igen.
Jag ska jobba ikväll, imorgon och hela dagarna i helgen.. fattar inte hur jag ska klara det. Om den inte är borta efter helgen så måste jag ju nästan till sjukan, och dom som känner mej vet att jag går verkligen inte dit i onödan. 

Igår va jag, Ulf och Emelie ute på en långpromenad med Ida och Vanjas hundar, de va hur skönt som helst för jag har inte varit ute på en lång promenad på ett bra tag.

Ne nu ska jag äta lite frunch sen hoppas att huvudvärken går över...

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Lät jobbigt det där med huvudvärken =/ Hoppas det blir bättre snart! Vet att du inte tycker om att gå till sjukan, men varför är det så?



Jag antar att det var du som hade kommenterat på min blogg (det stod att det var från Marie)?! Jo det är jobbigt att hon aldrig blir av med urinvägsinfektionen :( Men nu äter hon medicin igen så jag hoppas att det försvinner nu!



Ja klart ni måste komma hit och julhandla :)puss o kram

2009-11-19 @ 22:09:15
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0