Grattis Stefan i efterskott

Igår va de en bra dag, jag och Ulf vaknade väldigt sent, sen åt vi frukost väääldigt sent, om man ens får kalla de frukost då?

Efter det städade vi å de är så skönt när det är ny dammsuget och ny skurat, inge disk, nytvättade kläder och vikt all tvätt.


Sen gick jag, Ulf och Robbin till Ica och handlade lite saker  till stefans "kalas", Party hattar, ballonger och en bok.

Ojojoj vad troligt vi hade, dunder god mat va det Tack Thomas och Britta!
Tårtan va också dunder god men då va man så mätt av all middag så jag orkade inte alls så mycket.

Stefan fick en par jätte fina partygalsögon som han hade på sej på kvällen, han va ju skit snygg i dom och partyhatten! hahaha

Han fick okså en bok av oss, tjuvlyssnat 3, av Tone fick han trisslotter, 50 kr vann han, av Robbin fick han också en bok Guinness rekordbok 2010.

Sen gick vi alla ut, mycket skratt och sång blev det, åå vad roligt promenad trots att de blåste isbjörnar.

Stefan, André, Robbin och Tone gick till UG en sväng medans jag och Ulf gick hem.

Och tror ni inte att jag glömde min tele hos Britta... Ut Borsta bort all snö från bilen (stakars Ulf) och sen iväg, hämta den och hem.

När vi kommer hem kommer André, Robbin och Tone förbi, Stefan fick ett fotbad, André låg på golvet och hade Ida som huvudkudde, (hon är den bästa huvudkudden) Robbin låg också på golvet och hade min jätte stora nalle som jag fick av Ulf som huvudkudde, Tone låg på soffan, Ulf satt vid datorn, óch jag flummade bara runt. 


De va en jätte roligt kväll!   

Kommentarer
Postat av: magda

Lät faktiskt som en rolig kväll :)

2009-11-17 @ 15:42:45
URL: http://magdaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0