mmm blä sa en lite grön groda..

Ja jag vet.. jag är verkligen inge bra på att skriva i bloggen, men som vanligt skyller jag på att jag jobbar, jobbar och jobbar.

Igår va jag och Ulf i umeå, jag köpte min första julklapp!

Vi va på NUS, eller ulf va där, sen åt vi middag i Umeå och Ulfs bror va med oss.
Påväg hem åkte Tone med, kul att hon är i villis igen.

I helgen fyller Stefan år så han ska firas! Han kommer också hem till villis ikväll!

Annars i helgen så blir det bara att ta de lungt, kanske en å annan film hos Krille?


Ne nu måste jag diska, dammsuga, torka golv, tvätta, vika tvätt.. Onödigt vetande..


Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, skulle va kul om du skrev mer i bloggen... men du har ju faktiskt en väldigt bra ursäkt :) Hur går det med kissen då?! Jag va me Gimla till veterinären i förrgår igen för jag tror nog hon fortfarande har urinvägsinfektion. 950 spänn kostade det =/ Tycker det är så dyrt att gå till veterinären men det är det värt så att katterna mår bra :) Miss you! puss o kram

2009-11-13 @ 13:42:49
URL: http://hiwi.blogg.se/
Postat av: Marie

Whiii =) Du skriver! ;D

2009-11-13 @ 22:21:11
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0