Snälla, snälla, snälla!!

Låt denna snö stanna! jag är less på slask, riktigt less!

Igår börjad de snöa men och de va endå ganska varmt ute, perfekt snö för att göra en snögubbe! Så jag Ulf och Ida byggde en stor snögubbe, eller Ida hjälpa inte till så mycket, hon trode att alla sntora anöbollar vi rullade va till henne, så hon fick ligga brevid och titta på, när vi hadde byggt klart snögubben så låg honoch bara väntade på komando att få riva den.

Den blev jätte stor längre än jag (jag är 1.60 inte lång alls...).

Men i morse så va snögubben vält.. hoppas bara att de inte är någon som förstört den.


Huvudvärken jag har haft har försvunit, tror jag, jag kände inget igår iallafall, fåse om jag känner nått idag, lite lite kände jag i lördags om jag kände efter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0