Badhuset:)

Igår for jag Ulf och Felix (Vanjas son) till badhuset, ojojoj vad kul vi hade! jag klåttrade på kläterväggen och hoppade från trampolinen lekte en massa med Felix haha underbar dag!
Ulf hoppade ochså från trampolinen fast han gjorde de mycket snyggare än jag, han dök, jag hoppade bara rakt ner med fötterna före,

På kvällen for vi till Krille och såg film, minnsinte va de va för film men de va bra, jag åt en Ben & jerry´s mmmm så god dom galassarna är!

Idag ska vi hälsa på hos Petra, ska bli kul, va så länge sen jag va där!

Kommentarer
Postat av: Marie

vart tusan hitta man dom där ben % jerry's? Ha leta överallt men ingen verka ha den :( vill också smaka!!

2009-09-19 @ 13:47:46
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Marie

sv: Mäh!! fusk! :P Måste komma å hälsa på snart så vi kan svulla i oss glass ;)

2009-09-20 @ 17:49:25
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0