hann inte...

Jag som skulle laga middag till Ulf när han slutat, han jobbar så sent och tycker synd om han att han måste ställa sej och laga mat ca 7 eller senare...

Iallfall så skulle jag laga korvgryta tänkte jag.
Började med att jag va för sen hem från affären, när jag kom hem och börjar tänkte jag att jag hinner inte äta för det va min plan också, men då lagar jag bara till Ulf.

Då jag ska börja skala potatisen och morötterna hittar jag inte potatisskalaren, den är helt borta, jag fattar inget, jag letar och letar, sen inser jag att jag inte hinner laga mat ens för jag har letat överallt efter potaisskalaren....


Jag känner mej värdelös.. men men.. ne måste springa på jobbet nu...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0