Länge sen..

Länge sen jag va uppe såhära länge.. första gången jag sover ensammen i min lägenhet, men än så länge går det bra!
Robbins fel att jag är uppe såhär sent föresten, hehe men de va de värt, han är en underbar vän.
Vi tittade runt på datorn åt glass och han fixade skype och spotify till mej! Tack Robbin!
De är verkligen  jobbigt att sova ensam, saknar Ulf så.. Önskar han va här.
Vi har som inte varit med varandra på ett tag, eller jo de har vi på kvällarna, men vi har båda jobbat så mycket så vi har som inte kunnat hitta på nått tillsammans.
Men jag är glad bara jag får vara runt han :D

Kommentarer
Postat av: my

Sv: Tack! :D

2009-09-15 @ 16:18:13
URL: http://myypettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0