Underbar dag!

I tisdags åkte jag och Ulf till norska gränsen, ojojoj vad vackert de är där!

Den dagen va verkligen en speciel dag för mej, jag kommer aldrig att glömma den dagen, och jag vet att vi kommer att göra om det någon gång.


Jag började fota när jag såg topparna på fjällen;) de är ju såklart mycket mäktigare när man är där.


Det vatten som rinner ner från berget, blev ett häftigt ljus.


I kittelfjäll, jag minns när vi va här på släktträff och den lijanen va så rollig att svinga i, den är jätte  högt upp och rammlar man av så är jag säker på att man bryter ett ben, hehe men kul va det.
Jag ser ut som ett lite barn som är överlycklig för att få leka, kännde lite så också;)


Min Ulf, åå jag älskar dej så! :)



Sen hittade ulf ett jätte bra hallon ställe, så vi stannade och plockade en massa:)
Super gott va det!

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Ja, man kan se på bilderna att ni hade det underbart :)Va roligt att du har börjat blogga igen!

2009-09-03 @ 14:22:43
URL: http://hiwi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0