Gröt i skallen?

Igår när jag och Ulf satt och kollade på tv så blev jag tvär sugen på en macka med ost och tomat.



Jag: Ulf jag är sugen på paprika har vi det?


Ulf: Jag vet inte,


Jag: Va sa jag paprika? jag menar tomat! jaja dom är ju röda båda två.


Ulf: haha ja de är dom. Varför blev du sugen på tomat just nu?


Jag: Jag vet inte jag bara såg en bannan framför mej.


Ulf: Va?


Jag: Oj! sa jag bannan jag mena paprika.



Ulf: Va?


Jag: Nej! TOMAT!!



Vad är det som händer med mej igentligen?

Kommentarer
Postat av: Marie

Hahahaha :P Ja hur ska detta gå? :P

2010-02-16 @ 16:03:09
URL: http://iceblink.blogg.se/
Postat av: Marie

sv: haha, ja dom som såg på fick då se ett gott skratt :P Nej de vill man verkligen inte, de är ju lite tungt så :P



Nä int ja heller, eller ha kört liiiite på gården när ja ha drage upp ved, men inge mer :S

2010-02-17 @ 19:03:49
URL: http://iceblink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0